شرکت دیجی کارنو از بــدو تــأســیــس هــدف اصـلـی خود را جـلــب رضـایــت مـــشـتـریان
از طریق حفظ کـیــفــیــت و تـحویـل به موقـع محـصـولات مــطابـق به تــعـهد مــشـتــریـان قرارداده
است.
مشتری محوری
مشتریمحوری برای ما، تنها به معنای حق تقدم مشتری یا کلیشه «همیشه حق با مشتریست» نیست؛ بلکه به معنی «همراه مشتری بودن» است. ما کنار مشتری هستیم، نه در مقابل آنها و تنها به فکر سود و زیان خود نیستیم.
شفافیت
ما همه چیز را، همانطور که هست به اطلاع مخاطبان میرسانیم. بدون در نظر گرفتن اینکه چه چیزی به نفع یا ضررمان است، اطلاعات لازم را در اختیار آنها میگذاریم تا بتوانند در تمام فرآیند، بهترین انتخاب و تجربه را داشته باشند.
مسئولیت پذیری
ما مسئولیت قولها و وظایفمان را میپذیریم و این فرهنگ را در درون و بیرون سازمان پیاده خواهیم کرد. ما همهی تلاشمان را میکنیم، اما در صورت بروز خطا هم مسئولیت پیامد اقداماتمان را میپذیریم و هم نهایت تلاش خود را برای جلب اعتماد مشتریان به کار میگیریم.
چابکی
سرعت، ویژگی اصلی تجارت الکترونیک و پیش فرض ما در تمام خدمات و فرایندهاست. ما باور داریم که این ویژگی باید در تمام فعالیتهای یک کسبوکار اینترنتی دیده شود؛ از شکل ارائه خدمات گرفته تا روشهای حل مساله.